12 maja 2013

Kokosowe-owsiane crumble truskawkowe

Crumble nie jadam zbyt często, ze względu na brak czasu i cierpliwości, by czekać na śniadanie. Jednak dla takiego smaku zdecydowanie WARTO poczekać te 30 minut, a potem rozkoszować się przepysznym smakiem miękkich i delikatnych truskawek pokrytych pyszną kokosową kruszonką na maśle kokosowym. Zjedzone wspólnie z Whiness podczas naszego niezapomnianego weekendu majowego :) Bez zastanawiania się, POLECAM.
Składniki: (na jedną dużą porcję, lub 2 małe)
- 150-200 g truskawek

- 75 g mąki (pół na pół owsiana i pszenna)
- 10 g masła 
- 35 g cukru (trzcinowy i puder)

Wykonanie:
W misce wyrabiamy kruszonkę z masła kokosowego, masła zwykłego, cukru i mąki, a następnie posypujemy nią truskawki. Wkładamy do nagrzanego do 180ºC na 30 minut.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam crumble, smak z wakacji :) Robiłam co chwilę.. zaczynają się pyszne owoce, więc niedługo trzeba zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie warto czekac na takie przysmaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to crumble jest świetne !! szczególnie podoba mi się ten dodatek masła kokosowego ;) zjedzone w takim towarzystwie na pewno smakowało jeszcze lepiej ! pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę się na takie smakołyki, czas przyrządzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na takie coś to i godzinę, dwie bym czekała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam przyjemność nominować Twój blog w zabawie Liebster blog. Tutaj znajdziesz moje nominacje i pytania http://daktylewczekoladzie.blogspot.com/2013/05/kremowe-lody-bez-jajek.html Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to bardziej deserek ale jak kto lubi :D Obojętnie o jakiej porze dnia- zawsze jest przepyszne :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! :) Z powodu problemów technicznych z blogiem musiałam przenieść go na breakfastofdreams.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń